Mangov in malinov puding iz chia semen

Recept za puding s chia semeni

Recept za mangov ali malinov puding iz chia semen, primeren za zajtrk ali sladico.

Eden izmed mojih najljubših zajtrkov je puding s chia semeni in mangom ali malinami, ki ga po navadi odnesem v službo kar v prenosni posodi za kosmiče in jogurt. Hranljiva chia semena izvirajo iz Mehike in so eden najboljših virov omega 3-maščobnih kislin, vsebujejo dvakrat več beljakovin kot druga semena in žita, bogata so z antioksidanti, kalijem, železom in vitamini A, D, K, E in B, zato so idealna za energijsko poln jutranji zajtrk.

CHIA MANGO PUDING:

Potrebuješ: chia semena, navadno polnomastno mleko, mandljevo mleko, mango in oreščke (po želji).

Čez noč namočiš chia semena v mešanici navadnega in mandlejeva mleka in shraniš v hladilniku (po želji sladkaš z medom). Zjutraj narežeš mango na koščke in zdrobiš oreščke, ter jih spraviš v ločen predel, ki ga ima prenosna posodica. Malica je pripravljena za s seboj!

Loncek-za-kosmice-kozarec-kozarcek

Prenosna posoda za kosmiče za malico. Če želiš postreči kot sladico pa predlagam kozarec za vlaganje ali kozarec z odsekanim vrhom.

CHIA PUDING IZ MALIN:

Potrebuješ: chia semena, sojino mleko z okusom vanilije, maline.

Čez noč namočiš chia semena v sojinem mleku in shraniš v hladilniku. Maline z vilico potlačiš in spraviš v ločen predel, ki ga ima prenosna posodica.

Kot sladico puding postrežeš v kozarcih za vlaganje ali kakšnih drugih dekorativnih kozarčkih! Za bolj atraktiven videz maline ali mango zmešaš v maso in jo naliješ na dno kozarca, nad njo plast s chia semeni, na vrhu dekoriraš po želji.

slika-chia-puding-malina

Komentiraj