Pogoji poslovanja spletne trgovine Izvirne Dekoracije

Splošni pogoji spletne trgovine Izvirne Dekoracije so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Izvirne Dekoracije (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Maja Babić s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«)

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta/telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov

Cene artiklov ponujenih preko spletne trgovine Izvirne Dekoracije so predstavljene kot maloprodajne cene in ne vsebujejo DDV (podjetje ni zavezanez za DDV), ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Z nakazilom na tekoči račun ponudnika po izdanem predračunu
Po oddanem naročilu prejme kupec na e-mail s podatki za plačilo na tekoči račun podjetja.

Po povzetju ob dostavi
Pri plačilu z gotovino ob prevzemu paketa. Pošiljanje naročila s plačilom po povzetju v tujino ni mogoče.

Preko Paypal sistema
*pri posameznih naročilih si pridržujemo zahtevati plačilo z nakazilom na bančni račun podjetja.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku.

 

Dostava

Stroški pakiranja in dostave znašajo 2,9 € ne glede na obliko, težo ali velikost embalaže, nad 50 € pa so za kupca v Sloveniji brezplačni.
Poštnina za dostavo v tujino znaša 5 €, naročilo pa mora biti poravnano preko PayPal sistema ali po predračunu na tekoči račun ponudnika.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, o čemer bo kupec obveščen preko elektronske pošte, pri čemer mu pripada pravica, da od pogodbe odstopi.

Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

Cene

Cene ne vsebujejo DDV (ponudnik ni zavezanec za DDV), razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo vpišeš na zaključku nakupa na povezavi ˝Klikni in uporabi promocijsko kodo˝ v polje ˝Koda za kupon˝, nato pritisneš gumb ˝Uporabi kodo˝, oz. v košarici v polju ˝Koda za kupon˝ in pritisneš gumb ˝Uporabi kodo˝. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem, s sporočilom, da je bila koda sprejeta. (V primeru ugodnosti ˝Brezplačna poštnina˝ , nato v predelku ˝naročilo˝ označi polje Brezplačna poštnina).

 

Postopek nakupa – sklenitev pogodbe

Izbira blaga: Kupec izbere blago v spletn trgovini in ga s klikom na gumb “Dodaj v košarico” doda na seznam artiklov za nakup. V košarici lahko kupec poljubno odstrani ali doda število artiklov. Ko se odloči za nakup klikne na gumb “Zaključi nakup”. Na strani za zaključek nakupa kupec izpolni svoje podatke: ime, priimek, naslov dostave (ulica, poštna št. in kraj), mobitel in elektronski naslov. Kupec ima tudi možnost dostave na drug naslov – za to možnost kupec najprej označi predel “Pošiljko želim prejeti na drug naslov”, nato pa vpiše želen naslov za dostavo. Na strani za zaključek nakupa se kupcu izpišejo vsi izbrani artikli in popusti (če obstajajo za izbrane izdelke) ter strošek poštnine. Kupec ima na voljo tri načine plačila (preko TTR, preko PayPala in s plačilom po povzetju). Ko se kupec odloči in zaključi nakup to velja kot sklenitev pogodbe o naročilu izdelkov. O naslednjih korakih je kupec obveščen preko vpisanega e-naslova.

Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov barbara@izvirnedekoracije.si z jasnim naslovom sporočila ˝PREKLIC NAROČILA˝.

Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko e-pošte. Vsaka ponudba artiklov je količinsko in časovno omejena, zato preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga, oz. veljavnostjo ponudbe. Če je dobavna doba slučajno daljša kot 3 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14. dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov barbara@izvirnedekoracije.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca, oz. po dogovoru.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Več v poglavju Pritožbe in reklamacije.

Preverjanje pravilnosti naročila in tehnične napake

Kupec lahko pred zaključkom nakupa preveri s klikom na gum “Poglej v košarico” katere izdelke ima v košarici in kakšni so popusti (če le ti obstajajo za izbrane artikle) in dodatni strošek dostave. V košarici lahko tudi poljubno dodaja in odstrani izdelke, preden zaključi nakup. Če si kupec naknadno premisli o izbranih artiklih lahko to naknadno sporoči na e-mail barbara@izvirnedekoracije.si. Prav tako lahko sporoči na e-mail, če meni da naročilo ni bilo pravilno izvedeno, zaradi tehničnih ali kakršnihkoli drugačnih težav.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in reklamacije

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova barbara@izvirnedekoracije.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Po zakonu o varstvu potrošnikov  (ZVPot) lahko kupec odstopi od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43č. in 43d. členom ZVPot.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na z obrazcom (Obrazec-iD) iz petega odstavka člena ZVPot ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v 14 dnevnem roku od prevzema blaga.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.

Stvarne napake izdelkov

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake izdelkov oz. blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določbami ZVPot.

 

Podatki o podjetju

Maja Babić s.p.
Vogelna 4
1000 Ljubljana

IBAN SI56 1914 0501 2421 296 (Deželna Banka)
Matična številka: 7097930000
ID za DDV: 50558510 (podjetje ni zavezanec za DDV)

E | barbara@izvirnedekoracije.si

Pogoji veljajo od 10. julija 2016